KONTAKT:  treningoveplanynamieru@gmail.com


Úvod » Silové tréningy » Maximálna sila_Pokročilý » 1-Týždňový_4x Týždenne » MAXIMÁLNA SILA_1-TÝŽDŇOVÝ_POKROČILÝ_HRUDNÍK a NOHY_CHRBÁT A RAMENÁ_4xTÝŽDENNE_B


        

MAXIMÁLNA SILA_1-TÝŽDŇOVÝ_POKROČILÝ_HRUDNÍK a NOHY_CHRBÁT A RAMENÁ_4xTÝŽDENNE_B

HRUDNÍK a NOHY_CHRBÁT A RAMENÁ

 

Číslo produktu: MA_SI_PO_1T_4X_02
naša cena bez DPH : 15,00 €
naša cena s DPH (20 %):
18,00 €

do košíka:
  ks  

Kompletní specifikace

 Zameranie tréningového plánu - HRUDNÍK+NOHY A CHRBÁT+RAMENÁ

Silová príprava zabezpečí vybudovanie maximálnej sily PRSNÝCH A CHRBTOVÝCH SVALOV, SVALOV DOLNÝCH KONČATÍN A RAMIEN, s doplnením precvičenia ostatných svalových skupín.

Cieľ tréningového plánu: Rozvoj maximálnej sily - maximálnych silových schopností vybraných svalov.

Miesto realizácie: posilňovňa, 

Prostriedky a pomôcky:  kompletné štandardné vybavenie posilňovne - olympijské tyče, závažia, posilňovacie stroje a zariadenia, lavičky, bosu, žinenky, podložky, kettlebells, vlastná hmotnosť,

Metódy: ťažkoatletická metóda na rozvoj maximálnej sily - zaťaženie 85-95% max sily v kombinácii s metódou opakovaných úsilí, pričom sa hodnota zaťaženia nemení ale využívame princíp napomáhania pri posledných sériách, striedanie koncentrickej excentrickej a excentricko - koncentrickej metódy, vzostupnej pyramídy, princípy individualizácie, regenerácie, superkompenzácie

Pre koho: muž/žena, športovec, 

Zdravotné špecifiká: zdravý

Typy regeneračných prostriedkov: strečing, sauna, bazén, masáž, ľahké aeróbne a kompenzačné cvičenia

 

 Cieľ tréningového cyklu

Cieľom tréningového cyklu je rozvoj maximálnej sily v potrebnej miere pre ďalší rozvoj vybraných pohybových schopností pre dosiahnutie maximálneho športového výkonu.

 Metodika rozvoja maximálnej sily

Návrh tréningového plánu vychádza z požiadaviek metodiky rozvoja maximálnej sily - použitie maximálnej možnej záťaže alebo 85 - 95 % zo silového maxima s malým počtom sérií a opakovaní (3-5 sérií po 3-6 opakovaní).

 Metóda

Ťažkoatletická metóda, koncentrická metóda vykonávania cvikov, bilaterálna/ unilaterárna, možnosť použiť princíp vzostupnej pyramídy a dopomoci.

Posledná séria 3 opakovania s max váhou 95% z maxima s dopomocou a kontrolou pohybu.

 

Komentáre

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZDI2MWNlZ