KONTAKT:  treningoveplanynamieru@gmail.com


Úvod » Objemové tréningy

sila, svaly, svalový objem, postava


Zameranie tréningového plánu

Objemovo-silová príprava zabezpečí vybudovanie svalového objemu vybraných svalových skupín, s doplnením precvičenia ostatných svalových skupín.

Cieľ tréningového plánu: Rozvoj svalového objemu vybraných svalových skupín.

Miesto realizácie: posilňovňa

Prostriedky a pomôcky:  kompletné štandardné vybavenie posilňovne - olympijské tyče, závažia, posilňovacie stroje a zariadenia, lavičky, bosu, žinenky, podložky, kettlebells, vlastná hmotnosť,

Metódy: Metóda opakovaných úsilí (kulturistická metóda) – nemaximálny odpor, zaťaženie 70-85% max sily, vzostupná a zostupná pyramída, so zvyšovaním hmotnosti záťaže sa znižuje počet opakovaní. Doplnené v kombinácii s brzdiacou metódou (excentrická), pričom sa hodnota zaťaženia nemení ale využívame princíp napomáhania pri posledných sériách a opakovaniach.

Pre koho: muž/žena, športovec, 

Zdravotné špecifiká: zdravý

Typy regeneračných prostriedkov: strečing, sauna, bazén, masáž, ľahké aeróbne a kompenzačné cvičenia

 

Cieľ tréningového cyklu

Cieľom tréningového cyklu je rozvoj svalového objemu - objemových silových schopností.

Metodika rozvoja objemovej sily

Návrh tréningového plánu vychádza z požiadaviek metodiky rozvoja objemovej sily - použitie nemaximálnej možnej záťaže alebo 70 - 85 % zo silového maxima s počtom sérií a opakovaní (3-5 sérií po 8-15 opakovaní).

Metóda

Kulturistická metóda, koncentrická metóda vykonávania cvikov, bilaterálna, princíp vzostupnej pyramídy a dopomoci.

Posledná séria 3 opakovania s max váhou 85% z maxima s dopomocou a kontrolou pohybu.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZmE4MDA