KONTAKT:  treningoveplanynamieru@gmail.com


Úvod » Tvarovacie tréningy » Tvarovanie_Pokročilý » 6-Týždňový_3x Týždenne » TVAR_6 TÝŽDŇOVÝ_POKROČILÝ_HRUDNÍK a RAMENÁ_3xTÝŽDENNE


        

TVAR_6 TÝŽDŇOVÝ_POKROČILÝ_HRUDNÍK a RAMENÁ_3xTÝŽDENNE

 

Číslo produktu: TVAR_PO_6T_3X_03
naša cena bez DPH : 16,00 €
naša cena s DPH (20 %):
19,20 €

do košíka:
  ks  

Kompletní specifikace

Zameranie tréningového plánu - HRUDNÍK+RAMENÁ

Tréningová príprava na získavanie svalového reliéfu zabezpečí tvarovanie svalov vybraných svalových skupín PRSNÝCH SVALOV A SVALOV RAMIEN, s doplnením precvičenia ostatných svalových skupín.

Cieľ tréningového plánu: tvarovanie svalov vybraných svalových skupín.

Miesto realizácie: posilňovňa, 

Prostriedky a pomôcky:  kompletné štandardné vybavenie posilňovne - olympijské tyče, závažia, posilňovacie stroje a zariadenia, lavičky, bosu, žinenky, podložky, kettlebells, vlastná hmotnosť,

Metódy: Princíp tvarovania svalov vybraných svalových skupín – tréning s menším odporom, zaťaženie max 50% max sily, pričom sa hodnota zaťaženia nemení, a používame 15-20 opakovaní pre precvičenie svalov hornej časti tela a 20-30 opakovaní pre precvičenie svalov dolnej časti tela. Tréningová jednotka doplnená princípom izolácie – cvičenie zamerané na konkrétny sval, a princípom rozdeleného tréningu – splitu.

Pre koho: muž/žena, športovec, 

Zdravotné špecifiká: zdravý

Typy regeneračných prostriedkov: strečing, sauna, bazén, masáž, ľahké aeróbne a kompenzačné cvičenia

Cieľ tréningového cyklu: Cieľom tréningového cyklu je tvarovanie svalov vybraných svalových skupín – vytvorenie svalového reliéfu.

Metodika získavania svalového reliéfu: Princíp tvarovania svalov (získavania svalového reliéfu) vybraných svalových skupín – tréning s menším odporom, zaťaženie max 50% max sily, pričom sa hodnota zaťaženia nemení, a používame 15-20 opakovaní pre precvičenie svalov hornej časti tela a 20-30 opakovaní pre precvičenie svalov dolnej časti tela. Tréningová jednotka doplnená princípom izolácie – cvičenie zamerané na konkrétny sval, a princípom rozdeleného tréningu – splitu.

Výber cvičení zameraný na veľké svalové skupiny s precvičením malých svalových skupín.

Komentáre

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

YzVhN2Mw