KONTAKT:  treningoveplanynamieru@gmail.com


Úvod » Tvarovacie tréningy

postava, rysovačka, tvarovanie svalov, svalový reliéf, sila


Zameranie tréningového plánu

Tréningová príprava na získavanie svalového reliéfu zabezpečí tvarovanie svalov vybraných svalových skupín, s doplnením precvičenia ostatných svalových skupín.

Cieľ tréningového plánu: tvarovanie svalov vybraných svalových skupín.

Miesto realizácie: posilňovňa, 

Prostriedky a pomôcky:  kompletné štandardné vybavenie posilňovne - olympijské tyče, závažia, posilňovacie stroje a zariadenia, lavičky, bosu, žinenky, podložky, kettlebells, vlastná hmotnosť,

Metódy: Princíp tvarovania svalov vybraných svalových skupín – tréning s menším odporom, zaťaženie max 50% max sily, pričom sa hodnota zaťaženia nemení, a používame 15-20 opakovaní pre precvičenie svalov hornej časti tela a 20-30 opakovaní pre precvičenie svalov dolnej časti tela. Tréningová jednotka doplnená princípom izolácie – cvičenie zamerané na konkrétny sval, a princípom rozdeleného tréningu – splitu.

Pre koho: muž/žena, športovec, 

Zdravotné špecifiká: zdravý

Typy regeneračných prostriedkov: strečing, sauna, bazén, masáž, ľahké aeróbne a kompenzačné cvičenia

 

Cieľ tréningového cyklu

Cieľom tréningového cyklu je tvarovanie svalov vybraných svalových skupín – vytvorenie svalového reliéfu.

Metodika získavania svalového reliéfu

Princíp tvarovania svalov (získavania svalového reliéfu) vybraných svalových skupín – tréning s menším odporom, zaťaženie max 50% max sily, pričom sa hodnota zaťaženia nemení, a používame 15-20 opakovaní pre precvičenie svalov hornej časti tela a 20-30 opakovaní pre precvičenie svalov dolnej časti tela. Tréningová jednotka doplnená princípom izolácie – cvičenie zamerané na konkrétny sval, a princípom rozdeleného tréningu – splitu.

Výber cvičení zameraný na veľké svalové skupiny s precvičením malých svalových skupín.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

MTM4YjN